هتل های مشهد 2
نوشته شده توسط : dellaram

هتل سیمرغ مشهد

هتل سیمرغ مشهد

هتل سیمرغ مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد می باشد که در نزدیکی حرم مطهر امام رضا واقع شده است. فاصله ی هتل سیمرغ مشهد تا حرم با ماشین حدودا 10 دقیقه و تا فرودگاه حدود 30 دقیقه می باشد. ساختمان هتل سیمرغ مشهد دارای 6 طبقه و شامل 76 اتاق از انواع دو تخته ، سه تخته و چهار تخته می باشد. اتاق ها دارای یخچال، تلویزیون، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی می باشند. هتل سیمرغ مشهد برای راحتی میهمانان سرویس رفت و برگشت به حرم را در تمام ایام سال فراهم کرده است. هتل سیمرغ مشهد دارای لابی، پارکینگ اختصاصی، تاکسی سرویس و رستوران می باشد.

آدرس هتل سیمرغ مشهد : مشهد، میدان 17 شهریور، نبش تقاطع صدر، هتل سیمرغ

 

 


 

هتل آپارتمان یلدا مشهد

هتل آپارتمان یلدا مشهد

هتل آپارتمان یلدا به عنوان یک هتل 3 ستاره در مشهد می باشد که به صورت پیاده حدودا 15 دقیقه با حرم فاصله دارد و فاصله یهتل آپارتمان یلدا با فرودگاه مشهد به وسیله ماشین حدود 10 دقیقه است. ساختمان هتل آپارتمان یلدا مشهد دارای 16 واحد آپارتمانی در 4 طبقه می باشد که تمام اتاق های آن به جز سوئیت دارای امکان پخت و پز می باشند. در مورد خدمات و امکاناتهتل آپارتمان یلدا مشهد میتوان به لابی، کافی شاپ، رستوران، کافی نت، لاندری، پارکینگ اختصاصی و ترانسفر رایگان فرودگاه اشاره کرد.

آدرس : مشهد،خیابان امام رضا- خیابان عنصری - بین عنصری 11 و 13

 


 

هتل ارس مشهد

هتل ارس مشهد

هتل 3 ستاره ارس مشهد یکی از هتل های محبوب در شهر مشهد مقدس می باشد. این هتل در 10 کیلومتری حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد و فاصله هتل ارس مشهد از فرودگاه بین المللی 21 کیلومتر و با ایستگاه راه آهن شهر مشهد 8 کیلومتر می باشد. اتاق های هتل ارس مشهد دارای امکاناتی نظیر تلفن، یخچال، تلویزیون، مبلمان و حمام می باشد. این هتل از یک رستوران با ظرفیت 300 نفره برخوردار است و کافی شاپ، لابی، لاندری، صندوق امانات، نماز خانه و خودپرداز از سایر امکانات هتل ارس مشهد می باشد. هتل ارس مشهد در لابی خود اینترنت رایگان در اختیار میهمانان قرار می دهد.

آدرس : مشهد ،بلوار فردوسی،حد فاصل میدان جانباز و چهارراه خیام

 


 

هتل گل گندم شباهنگ مشهد

هتل گل گندم شباهنگ مشهد

هتل گل گندم شباهنگ مشهد یک هتل 3 ستاره در شهر مشهد مقدس می باشد که دارای محبوبیت خاصی در بین میهمانان میباشد. فاصله این هتل تا حرم مطهر امام رضا به صورت پیاده در حدود 20 دقیقه است و تا فرودگاه مشهد با ماشین در حدود 30 دقیقه می باشد. اتاق های هتل گل گندم شباهنگ مشهد دارای تلویزیون، یخچال، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی می باشند.هتل گل گندم شباهنگ مشهد مجهز به رستوران، لابی، کافی شاپ و پارکینگ می باشد. اینترنت نیز در لابی هتل در اختیار میهمانان قرار خواهد گرفت.

آدرس : مشهد - خیابان امام رضا 64 - هتل گل گندم شباهنگ

 





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد 2 ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: